Pàgines

8 de juny 2015

Treball final de curs de Marina. 4t ESO.

Vos deixe el vídeoque ha fet Marina com a treball final de l'assignatura. Es titula "Olors de records" i tant les imatges com la música que les acompanya són fotos i composició d'ella.



I aquí l'explicació del vídeo:

"Li he posat el nom de "Olors de records" perquè quan sortia al carrer olorava les olors del arbres, flors...
Aquestes olors son part dels meus records, em feien sentir de una manera inexplicable, per això he volgut anomenar així la cançó.
Tinc una mena de obsessió pel cel i la lluna, per això al vídeo apareixen imatges de diferents tipus de cels (els cels que veia quan era petita).
En la primera imatge apareix un gos (el meu gos, Urko) que era molt important en la meva vida, ell va morir fa dos anys i per això volia posar-ho en aquesta cançó ja que tracta sobre els meus records. Després d'aquesta foto apareix la lluna, simbolitza la mort d'Urko.
La imatge en que posa "Para un segon i viu" ho volia posar ja que si ens oblidem del dia a dia i començem a fer algunes coses no quotidianes, així podem recordar moments bons en un futur.
La melodia està feta amb sons fets per mi (la meua veu). He intentat que els sons aparegueren distorsionats ja que els records no son nítids.
Els sons del final (el so de rebobinar) es pot interpretar com que recordes (tornar a rere) i després continua sonant la música normal.
En l'última foto apareixo jo. El gest del braç, vol fer a entendre que estic recordant..."